Tweakers zegt: 8,5

Bekijk alle uitvoeringen

Apple iPhone 6 Plus 64GB Grijs Review

mariboto 23 oktober 2014, 1.389 views

Apple iPhone 6 Plus 64GB Grijs

Eindelijk een telefoon met lange accu duur, en ook nog eens geschikt voor mensen met dikke vingertoppen

Pluspunten

• Groter toetsenbord
  • Accu gaat 30-50 % langer mee dan iphone 5
  • Snel
  • Beter ontvangst dan de ophone 5
  • Prettige interface
  • Scherp beeld

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

Eindelijk een telefoon die je niet na een halve dag intensief gebruik aan de lader moet hangen.
Eindelijk een toetsenbord op je scherm die ook door mensen met dikke vingertoppen is te bedienen.
Nu kan ik door de hogere resolutie en groter scherm zelfs zonder bril alles goed zien.

De afwerking van de Iphone 6 plus vind ik mooier dan de Iphone 5, vooral de hoeken zijn mooier afgerond, niet alleen vanaf de zijkant gezien, er zit ook een lichte afronding/glooiing gezien vanaf de bovenzijde.

De ID Touch vind ik een prettige manier van inloggen op je telefoon, en doordat je de pincode ook op direct kunt zetten kun je daar ook mee inloggen mocht de ID Touch niet meer werken

Hoe degelijk het toestel afgewerkt is kun je pas zeggen na het toestel langere tijd gebruikt is.
Slechter dan de Iphone 5 kan het denk ik niet worden, als je bedenkt dat die in mijn looptijd van Abo al 5 keer is verwisseld.

Heb bij dit toestel de Muvit wallet case black met 2 pashouders, en bevalt me goed, al mochten er van mij 2 modellen beschikbaar zijn, dus voor links als ook rechtshandigen

Heb jij ook een Apple iPhone 6 Plus 64GB Grijs?

Meer advertenties

Er waren al telefoons die met intensief gebruik een dag mee konden, die je met grote handen goed kon bedienen, en die goed afgewerkt waren. Het enige nieuwe is dus Touch ID. Wat maakt nu dat je deze kiest over bijvoorbeeld een Note 3, of welke andere grote telefoon dan ook?
Had in het begin nokia, daarna htc en samsung met Android en de laatste 2,5 jaar de iphone en de reden dat ik voor Apple product heb gekozen dat alles zo soepel werkt, dat alles goed doordacht is.
Verder vind ik de software prettig werken, daarnaast heb ik verschillende betaalde apps die wanneer ik nu zou overstappen op een toestel met Android ik al deze voor mij noodzakelijke apps niet meer heb en daar voor opnieuw voor mag betalen.
Waarom zou uberhaupt iemand nog willen switchen als deze vind dat je eindelijk het gevoel hebt het beste apparaat hebt en de beste service krijgt?
Uiteindelijk betaal ik daar voor, maar dat is het me waard

[Reactie gewijzigd door mariboto op 23 oktober 2014 11:27]

Samsung is dan ook niet echt het beste wat Android te bieden heeft :P Eerder het slechtste.
Dat is dus maar de vraag, want daar wordt niet over gesproken in de review.
Als je accu net zo oud is als je iphone 5 , zou de accu dan nog steeds 30-50% langer mee gaan?

En ik ben benieuwd naar de minpunten die je gaat ontdekken in de toekomst.. ( Ja, alles heeft een minpunt dus zelfs Apple producten ;P )
en doordat je de pincode ook op direct kunt zetten

Wat bedoel je precies met dit zinsdeel? Je pincode blijft altijd beschikbaar om te gebruiken, dus dat is geen optie?

Of kan je je pincode ook op indirect zetten?

ps. hier ook een blijde iphone 6 plus 64GB zilver gebruiker. Maar kan toch wat nadelen vinden, hij is namelijk behoorlijk duur en ook nog best groot (lees: grote bezels). Maar voor de rest een zeer goed toestel :)