Asus N56JN-CN035H - Reviews

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 500GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Asus N56JN-CN035H Review

KSchreuder23 22 oktober 2014, 403 views

Asus N56JN-CN035H

Beoordeling bij de uitgebreide toelichting :D

Pluspunten

• Snel voor de prijs
  • Goed voor virtuele Linux machines
  • Mooi design

Minpunten

• De TCP poort
  • Ingebouwde microfoon

Goede laptop gebruik de laptop voor school en gaming thuis
Laptop kan makkelijk een virtuele Windows machine aan
En meerdere Linux machines is ook geen probleem
Voor gaming kan ik op Minecraft makkelijk 60 FPS halen
De netwerkpoort zit wel erg onhandig op de zijkant je moet eerst een stukje oplaag duwen voordat je uiteindelijk je kabel er weer uit kan halen met als gevolg schade aan kabel.
De microfoon vangt na mijn idee veel achtergrond geluid op en het geluid van de laptop dus iemand op Skype kan alles horen dus ook als ik zachtjes over ribbels van mijn fan wrijf die ik zelf amper hoor hoort de andere persoon alsof ik een boom om zaag :/
Daarin tegen is de Webcam wel weer perfect
Dus voor deze prijs geen slechte laptop en echt een aanrader voor de dagelijkse computer gebruiker die wel wat snelheid kan gebruiken voor ICT opleiding en virtuele Windows machines mis ik wel wat extra RAM in plaats van de standaard 6 RAM

Heb jij ook een Asus N56JN-CN035H?