Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse Review

NeleevNewbie 20 oktober 2014, 480 views

Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse

Heerlijke gaming muis voor FPS. Goede prijs/kwaliteit verhouding en de extra knoppen zijn goed bedienbaar

Pluspunten

• Design
  • Extra knoppen, programmeerbaar
  • Verdeling van gewichten kan op meerdere manieren
  • Voelt stevig en solide aan
  • Hoge DPI
  • Duidelijke en makkelijke software
  • De sniperbutton

Minpunten

• Geen "pinkyrest"
  • Niet draadloos

Lang gezocht naar een goede gamemuis. Verschillende muizen bekeken en ook geprobeerd in de winkels.
Uiteindelijk bleven de Corsair M65 en deze Logitech G502 over. Onderstaande absolute pluspunten gaven de doorslag.

Sniperbutton is met de top van de duim bereikbaar. Andere muizen is dit vaak het midden van de duim waardoor je de muis weer naar rechts duwt.

Verder is de software heel makkelijk te customizen en kan er naar hartelust worden ge-experimenteerd met profielen en het instellen van de knoppen en DPI.

Hij ligt perfect in de hand en voelt stevig aan.

Heel fijn aan deze muis is dat de gewichten V vormig zijn. Hierdoor kun je ze in verschillende posities in de muis plaatsen waardoor het nog beter af te stemmen is.

Dat de muis niet draadloos is, geldt voor mij als minpunt. Toch gaat het me om de functionaliteit en heb ik dit minpunt even genegeerd. Liever had ik een oplaadbare muis gezien met bv een USB aansluiting om op te laden.

Heb jij ook een Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse?