Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 2.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G300 Review

gameguy12 14 oktober 2014, 325 views

Logitech G300

Erg fijne muis, met meer dan genoeg knoppen voor mij. ik vind de lichtjes aan de zijkant een erg mooi accent.

Pluspunten

• Mooie muis
  • 2500 DPI
  • veel knoppen

Minpunten

• software moet gedownload worden van internet

De muis is erg fijn en ziet er erg mooi uit.

Uiterlijk

Aan het uiterlijk is niks te klagen, de muis ziet er erg mooi uit met de lampjes aan de zijkant.
de lampjes zijn naar eigen wens aan te passen, in 8 kleuren. De knoppen zien er goed uit voor deze prijs.

Snelheid

De muis is erg snel vind ik met 2500 DPI, in de meeste games is het voldoende vind ik.

drivers

Qua drivers zit het wel goed met deze muis. De muis is erg handig in te stellen met de software.
Het enig waar ik niet zo tevreden in ben is dat je de drivers moet downloaden op interenet.
Hier is een snelle link: https://support.logitech.com/nl_nl/product/gaming-mouse-g300

Een erg fijne muis met een snelle reactiesnelheid en met veel knoppen.
De led's aan de zijkanten zijn erg mooi om te zien in het algemeen.

lees ook mijn revieuws over:
Acer Aspire E1-572-54206G50Dnkk
Trust MaxTrack Draadloze Muis
Logitech Z323
Call of Duty 4 Modern Warfare, PC (Windows)
Sony PlayStation 3 Slim 320GB Zwart
Acer Liquid E3 Zwart

Heb jij ook een Logitech G300?

Software moet worden gedownload van internet is juist een pluspunt: minder mileuvervuiling omdat niemand die CD's meer gebruikt en je hebt gelijk de laatste versie. Het is niet alsof iemand die een gaming-muis koopt geen internetverbinding heeft.
dat klopt maar in mijn ogen is dit met een disc wel een snellere manier.
Ben ik niet met je eens eigenlijk ... tegenwoordig met de huidige internetsnelheden heb je een pakketje drivers van enkele (tientallen) megabytes net zo snel gedownload als je de CD of DVD in het laatje hebt geschoven :)

(zit me al tikkend af te vragen wanneer ik zelf eigenlijk voor het laatst de BDVD drive gebruikt heb van deze pc die ik toch al ruim 2 jaar in bezit heb) ;)
Nou oké je hebt een punt.
Maar gewoon vind ik dat een disk soms erg handig is.
Dat ben ik ook wel met je eens maar het scheelt inderdaad zoals mijn bovenbuurman al aangeeft een hoop milieu vervuiling :)
Oké dit klopt maar ja naar mijn keus vind ik het makkelijker