Specificaties 3,3" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Mini 2 S6500 Zwart Review

PhiliPdB 14 oktober 2014, laatste update op 14 oktober 2014, 192 views

Samsung Galaxy Mini 2 S6500 Zwart

Ik heb deze telefoon nu nog geen twee jaar, maar ik raad het heel erg af om deze te kopen. Aangezien hij af en toe gewoon ontzettend sloom is en om dat de software slecht is.

Pluspunten

• Stevig

Minpunten

• Traag
  • Plastic
  • Touchscreen doet af en toe raar
  • Weinig geheugen
  • Weinig opslag

Ik heb deze telefoon nu nog geen twee jaar, maar ik zou nu eigenlijk al zo snel mogelijk een nieuwe willen. Dit vooral omdat ik de standaard software slecht vind (liep heel vaak vast en crashte ook heel vaak). Daarom heb ik dit toestel nu ook geflasht met Cyanogenmod 11 (android 4.4), hierop draait mijn telefoon veel beter, maar nog steeds loopt hij regelmatig vast en reageert hij nog steeds niet heel snel. Verder vind ik ook dat dit toestel gewoon te weinig RAM heeft en ook het interne geheugen is weinig. De prijs van dit toestel mag dan ook wel laag zijn maar de kwaliteit is dat ook. Er zijn ook wel positieve punten te noemen aan dit toestel, zo is het een vrij stevig ding. Ik heb hem al een aantal keer laten vallen, maar hij doet het nog steeds. Verder is het ook een goed toestel voor mensen die het alleen gebruiken voor WhatsApp (ik niet dus :P), want ik denk dat het toestel dan veel beter reageert.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Mini 2 S6500 Zwart?

ik heb dezelfde toestel gehad maar het is eeb erg langzaam ding in begin was hij vrij snel maar zet je er facebook whatsapp enzo erop die op de achtergrond blijven draaien dan kun je het vergeten net zoals philipdb zei crasht hij vaak maar loopt ook heel snel vast ik heb vaak de batterij erin en eruit moeten halen. dus wat de reviewer al zei koop hem asjeblieft niet
Een van de beruchte budget Android telefoons die inderdaad binnen korte tijd erg snel traag worden.
Wellicht een idee om eens een budget Lumia (520/620) te proberen? Zeker tweedehands heb je die al voor een paar tientjes en die zijn wel enorm stabiel en snel, plus zaken als gratis offline navigatie e.d. :)