HP ZBook 17 F0V57ET Review

jokohoko 14 oktober 2014, 376 views

HP ZBook 17 F0V57ET

Degelijke laptop met een pak vermogen! Echter redelijk beperkte accuduur, slechte vingerscanner en nogal fragiel qua afwerking.

Pluspunten

• Zeer goede performance
  • Geen sterke nadelen, maar kleine puntjes
  • blijft goed koel

Minpunten

• 3u accuduur met de basis batterij
  • krasgevoelige behuizing
  • slechte vingerscanner

Ik heb deze nu ongeveer 4 maanden en ben qua prestaties zeer tevreden. Enkel op de buitenkant van het scherm iets minder aangezien hier al vele krassen op staan (zelfs al gebruik ik deze enkel op kantoor).
Van de uitgebreide 24gig Ram geheugen heb ik 8gig er terug uitgehaald aangezien de slaapstand en het nadien heropstarten vervelend traag was. nu met 16gig ram is dit aanvaardbaar.
Laatste puntje is de vingerscanner welke slechts zelden me weet aan te melden, er is zeer beperkte feedback en merendeel van de pogingen moet ik me met het wachtwoord zelf aanmelden.
De accuduur is ongeveer 3u in normaal gebruik.

Heb jij ook een HP ZBook 17 F0V57ET?