Specificaties 23" @ 1920x1080 (IPS, 5ms) - Bekijk alle specificaties

Iiyama XU2390HS Zwart Review

Rohem 14 oktober 2014, laatste update op 17 oktober 2014, 523 views

Iiyama XU2390HS Zwart

Monitor zaterdag besteld via monitorstore.nl en gisteren binnen gekregen. Monitor oogt zeer strak en een heeft smalle bezel. Beeldkwaliteit is goed, speakers nog niet getest maar hier verwacht ik niet teveel van. Voelt misschien wat wiebelig op de voet, maar is niet storend.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Goede, kleurechte kleuren
  • Zeer dunne randen
  • Moderne en strakke look & feel

Minpunten

• Voelt misschien wat wiebelig aan op de voet, maar dit is alles behalve storend
  • Speakers nog niet geprobeerd, maar hier verwacht ik niet al teveel van. Gaat tenslotte om het beeld ipv het geluid

Monitor zaterdag besteld via monitorstore.nl en gisteren binnen gekregen. Monitor oogt zeer strak en een heeft smalle bezel. Beeldkwaliteit is goed een een grote verbetering t.o.v mijn vorige Samsung 2053BW monitor. Verder vind ik dat de monitor een erg goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.

De speakers heb ik nog niet getest, maar hier verwacht ik ook niet al teveel van. Monitoren koop je immers voor het beeld, niet voor de speakers ;-). Verder wordt er keurig een DVI-D kabel meegeleverd, stroomkabel een een minimaal boekje met wat aandachtspunten (instructieboekje kan ik het niet noemen) en een garantiebewijs.

Heb jij ook een Iiyama XU2390HS Zwart?