Zalman ZM-T1 - Reviews

Specificaties Small form factor • 3 interne + 1 externe bays - Bekijk alle specificaties

Zalman ZM-T1 Review

CeesBak 13 oktober 2014, laatste update op 14 oktober 2014, 149 views

Zalman ZM-T1

Behuizing met goede uitstraling voor een uiterst gunstige prijs.

Pluspunten

• Indeling en Features voor prijs!
  • Buitenmaten, toch goed bereikbare componenten
  • Bedieningspaneel aan voorzijde

Minpunten

• Dun staal, slechte schroefjes, schroefdraad in onderdelen snel dol.
  • Hard disks ver uit elkaar zodat je voedingskabels extra verlenging nodig hebben
  • Bedieningsknop van de DVD drive is niet handig geplaatst

Mijn review aan dit artikel toegevoegd omdat mijn kast met typenummer ZM-T1U3 vrijwel het zelfde is. Wellicht is anders dat bij mijn kast een ventilator achter is geplaatst,

Gekocht vanwege de afmetingen en uitstraling. Voor mij is belangrijk dat de aansluitingen aan de voorzijde bereikbaar zijn. Het ingebouwde micro ATX bord past er in met 5 schroeven en een meegeleverd nylon steuntje, prima. Staal is erg dun, veel dunner dan van de Cooler Master kasten, die zijn duidelijk steviger.

Prima koop voor een PC die niet vaak open hoeft!

Heb jij ook een Zalman ZM-T1?