Transcend SDXC UHS-I U3 Ultimate 64GB Review

mrc4nl 9 oktober 2014, laatste update op 9 oktober 2014, 1.544 views

Transcend SDXC UHS-I U3 Ultimate 64GB

Betrouwbaar kaartje met prima prestaties. tot heden geen nadelen kunnen vinden

Pluspunten

• komt opgegeven snelheden na.
  • levenslange garantie

Minpunten

• geen

Ik was niet van plan hele lappen text te schrijven maar gewoon netjes wat benchmarks te plaatsen.

1. gebruikte testopstelling. Asus N56VZ (intel i7 6GB)

2.Ik had de interne cardreader wel eens gebruikt maar daar haalde ik nooit hoge snelheden mee dus heb ik een pricewatch: Sandisk Extreme Pro SDHC/SDXC UHS-II Card Reader/Writer gebruikt voor deze test.

3. ik heb het kaartje al een paar maanden in gebruik en veel geschreven, tot heden is hij nog altijd betrouwbaar.Door de ssnelheden te testen weet je ook mooik welke snelheden je overhoud als het kaartje niet nieuw meer is.

Ik wilde als eerste crystalmark draaien, omdat die langer blijft schrijven het kaartje en dus echt de max opzoekt.

en daarna nog eens met AS-SSD. de eerste run liep een beetje raar, de schrijfsnelheid leek een trage opstarter te zijn. in het begin gaf ie waardes aan van +5MB/s en pas aan het einde liep de snelheid aardig op. ook deed hij erg lang over de 4k test en werd de reader vrij warm. 4k is toch niet de toepassing voor zon kaartje en heb de test maar geskipt.

Na een 2e run was de snelheid al beter, en ook meteen hoger.

De opgegeven waardes van 90 read en 60 write worden gewoon gehaald, ondanks dat het kaartje niet nieuw meer is. Ik ben erg tevreden dus. :)

Heb jij ook een Transcend SDXC UHS-I U3 Ultimate 64GB?