MadCatz MLG Pro-Circuit Controller Zwart Review

Chiyeko 8 oktober 2014, 166 views

MadCatz MLG Pro-Circuit Controller Zwart

Een X360 pad waar je de annaloge sticks in het midden kunts plaatsen, haleluja!

Pluspunten

• Naar eigen voorkeur inrichten.
  • Ligt goed in de hand ook met lange fingers
  • Stevig draad en connector

Minpunten

• prijzig.
  • Branding.

Controllers ik wist er bar weinig van op het punt na dat ik universieel een hekel had aan die dingen, PS3 was te klein, 360/one hebben die voor mij onlogishe annaloge stick layout en de rest was een variate op het thema of bagger.

Maar wou er toch maar eens eentje hebben voor een paar spellen die er beter mee spelen en toen liep ik bij toeval tegen deze aan in de Media Markt en ondanks de prijs was ik meteen sold, want de optie tot het herplaatsen van de sticks en D-pad was het gene wat ik nodig had.

De branding is een beetje meh, niet echt mijn ding, maar je krijgt er wel een handig tasje bij waar alles inkan zodat je de rest niet kwijt raakt want je krijgt 2 zets sticks, 2 D-pads en 2 zet covers (ruw en shiny). De USB kabel is meer dan lang genoeg zodat hem zonder problemen in een rear USB poort kunt doen, als kan hij in weg liggen als je hem in een front poor plugd voor af en toe gebruik.

Preformance wise vind ik het een heerlijk ding om me te spel goede response en weinig deathzone in mijn eigen ervaring, allen hadden de triggers wel wat meer weerstand kunnen gebruiken deze hebben namelijk bijan geen weerstand en dat kan voor meer annaloge doelen lastig zijn.

Verder is het een 360pad dus ja dat krijg je dan ook, je kan echter wel het gewicht in het midden eraf halen en vervangen door een plat plaatje iets wat niet perfect is, maar al een stuk beter voor iemand met lange fingers zoals deze persoon in kwestie. Omdat het een 360pad is is het dan ook plug&play met elke controler supported game.

Als hij alleen nog op een PS3/4 werkte was hij perfect geweest :)

Heb jij ook een MadCatz MLG Pro-Circuit Controller Zwart?