Specificaties 5.1-set met subwoofer en 2x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Sony BDV-E280 Review

jelmerttNewbie 6 oktober 2014, laatste update op 6 oktober 2014, 370 views

Sony BDV-E280

Dit is echt een prima home cinema set. Zeker aan te raden! Er zit een goed geluid in en de upscaling is zeker een voordeel. Daarnaast heeft die ook meteen de kwaliteiten voor de toekomst als je een 3D televisie aanschaft. Dan heb je geen spijt van deze aankoop!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Nette afwerking
  • Pianolak maakt het net wat luxer

Minpunten

• Vrij grote kast voor deze set

Geluidskwaliteit Score: 5
(Ik zag bij de andere review staan dat de kabels te kort waren, maar daar heb ik zeker geen last van gehad. Het is wel handig om eerst je maten op te meten en daarna te bestellen/ aan te schaffen!)

Heb jij ook een Sony BDV-E280?