Sony Xperia Z1 Zwart Review

vleermuis898Newbie 6 oktober 2014, 304 views

Sony Xperia Z1 Zwart

Fijn toestel met mooie uitstraling en vooral snel

Pluspunten

• snel
  • goede camera
  • water en stof dicht

Minpunten

• beeldscherm valt iets tegen

Schrijf ten minste 100 woorden. Als je dat te lang vindt, schrijf dan alleen wat bij 'Korte toelichting'.

Heb jij ook een Sony Xperia Z1 Zwart?

Reviews door de redactie

Als u de bootloader van de mobiel unlocked en root dan kunt u het scherm kalibreren voor betere kleuren en saturatie, ik heb dit ook gedaan met mijn toesten en met een back up kan u de bootloader weer resetten:)
Euhm.. dit staat gewoon bij Settings > Display > White balance? Dit zit gewoon in de Sony ROM ingebakken, hoef je geen bootloader voor te unlocken hoor.
Ik denk echter dat, hoewel de review zeer matig/slecht is, de reviewer doelt op de kijkhoeken, die bij de Z1 nog altijd niet geweldig waren (Z2 en latere toestellen zijn wel top).
Ja je kan alleen de white balance aanpassen maar niet saturatie, contrast ect