Specificaties 5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia Lumia 930 Zwart Review

Battleduck 6 oktober 2014, 428 views

Nokia Lumia 930 Zwart

Een mooie High end windows phone.

Pluspunten

• kwaliteit, voelt stevig aan, lekker zwaar
  • Snelle telefoon met een lichte OS
  • windows phone 8.1
  • Beeldkwaliteit!

Minpunten

• kan geen SD kaart ingestoken worden

Ik heb deze telefoon nu 2 maanden in mijn bezit en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
Ben zeer tevreden met windows phone 8.1, mijn eerste smartphone die ik hiervoor had was een lumia 800 waar ik ook dik tevreden over was, maar de overgang van phone 7.8 naar 8.1 is wel een zeer grote verbetering!

Ook kwa hardware is de telefoon super en kan hij gewoon mee met "de grote jongens"
Razendsnel navigeren en ermee werken is geen probleem.

De appstore mag dan niet zo groot zijn als die van google en apple, maar de app hype is al grotendeels over en ik heb er nog steeds niets gemist.
alle bekende apps als whatsapp, instagram en facebook lopen als een trein!

Ook over de camera is niet veel slechts te vertellen: gewoon super scherpe foto's en met de camera app op manual kan je zelf aan de focus, diafragma en shutterspeed klooien.

Kwa constructie ook weer zeer degelijk, wat ik van Nokia gewend ben.
Wel een beetje aan de grote kant in de broekzak, maar daar kies je zelf voor!

Als muziekjunk ook zeer tevreden over het geluid, zowel over oortjes als de speaker, die overigens goed hard kan!

conclusie:

Een mooie, degelijke en snelle high-end windows phone van Nokia!

(ps. probeer de snapchat app eens genaamd 6snap, is nog beter dan de officiŽle)
(foto's gemaakt met S3 mini)

Heb jij ook een Nokia Lumia 930 Zwart?