Fractal Design Silent R2, 140mm Review

DivadaviD 4 oktober 2014, 533 views

Fractal Design Silent R2, 140mm

Stil op laag toerental (5 en 7 volt) op 12 volt alsnog luid.

Pluspunten

• Stil op 5 en 7 volt
  • Geluidsdempende accesoires meegeleverd

Minpunten

• Op 12 volt alsnog luid

Geluid (min) Score: 5
Geluid (max) Score: 3
Luchtverplaatsing (min) Score: 3
Luchtverplaatsing (max) Score: 4
Ik heb 3 van deze jongens. 2 als intake en 1 als outtake. Op laag toerental zijn ze stil en zorgen voor voldoende airflow. Heb je meer airflow nodig dan zijn ze op 12 volt wel te horen, hoewel dit acceptabel is. Ik heb ze op 5 volt draaien en wanneer Ik een aplicatie zoals Photoshop draai of een game speel mogen ze van mij op 12 volt.

Ze worden geleverd met rubberen schroeven die voorkomen dat ze trillingen naar de behuizing waar zij op aangeloten zjn doorgeven, mocht je ze met gewone schroeven willen bevestigen zijn die ook meegeleverd. Ook word een low-noise adapter die net zoals de aansluit kabel zwart gevlecht is.

Heb jij ook een Fractal Design Silent R2, 140mm?