Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 30 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Harman Kardon SoundSticks III Review

Nexusonline_NL 3 oktober 2014, laatste update op 3 oktober 2014, 1.264 views

Harman Kardon SoundSticks III

Mooie PC speaker set met top geluid.

Pluspunten

• Geluid
  • Design
  • kwaliteit materiaal en afwerking

Minpunten

• Korte kabels
  • Boze buren
  • Middentonen

Mid- en hoogweergave Score: 3
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Ik heb vandaag via Bol.com deze Speakerset binnen gekregen. 7 jaar Creative I-Trigue L3800 (2.1, 2x 9W, 30W) gehad en deze set heeft het helaas begeven. Ik ben geen audiofiel, maar stel mooi geluid bij het gamen en voor het luisteren van muziek zeer op prijs.

Ik dacht altijd dat ik super sound in huis had. Maar de Harman overtreft mijn verwachtingen. Ik moet er nog wel even mee stoeien want ik vind de bass wat overheersend en dat is nu stuk beter.
Nog even wat aandachtspunten voordat je besluit om deze set te kopen

Waar ik mij wel aan stoorde is dat de kabels wel heel erg kort zijn. Vooral de rechte speaker naar de de subwoofer. Subwoofer staat bij mij links en de pc rechts. Dat red je gewoon niet als je gebruik maakt van een kabelhouder onder je bureau. Ook de kabel van input output is vrij kort.

De bediening is touch en zit op de rechter speaker en deze is vrij gevoelig en neemt soms erg grote stappen. van zacht naar heel erg hard. misschien even wennen.

De bass volume knop zit op de supwoofer aan de achterkant, kan lastig zijn.

Geen afstandsbediening of jackplug voor een headset mogelijk.

Deze punten zijn voor mij niet zo'n groot probleem en belangrijkste voor mij is dat het op mijn bureau strak uitziet en de set echt super klinkt. I

Heb jij ook een Harman Kardon SoundSticks III?

Na een week nog super tevreden, De bass is prima te regelen met Winamp wat ik gebruik, Ik heb de bass nu lager staan, dan is pas echt te horen hoe goed de set klinkt.
De indeling verandert zodat de kabels geen storende factor meer zijn.

[Reactie gewijzigd door Nexusonline_NL op 7 oktober 2014 20:54]

Kun je aangeven hoelang de kabels zijn van de speakers naar de subwoofer? Ik wil deze speakers ook graag hebben maar wil de kabels wel wegwerken in mijn computer meubel.
Hoi, Wel wat aan de korte kant, maar heb je een stekkerdoos in het computermeubel dan geen problem. enige wat ik wel had, pc staat rechts onoder het bureau en de subwoofer links onder het bureau en dat kan net, verder weg wordt lasting, dus ik schat 1,5 m.