Edifier S760D Review

Robbybob1Newbie 2 oktober 2014, 1.540 views

Edifier S760D

Pluspunten

• Geluid!!!!
  • hele goed bouwkwaliteit
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen

Geluidskwaliteit Score: 5
ik heb al een jaar of 6 de logitech z5500 in bezit en dat is nog steeds een geweldige set maar toen zag ik deze verschijnen en besteld en man wat een geluid als je dacht dat de logitech goed was nou deze is nog is een grote stap omhoog de subwoofer gat nog veel harder dan die van de logitech de satelieten zijn echt een heel stuk beter klinkt veel meer gedatialeerder en veel zuiverder wat ik had verwacht vanwege houte behuizingen in plaats van plastic dit is echt een geweldige set een een grote upgrade voor als je een z5500 heb en wilt upgrade hij is wel duur maar dan heb je ook wat je zult er geen spijt van krijgen!!

Heb jij ook een Edifier S760D?

Heb je toevallig een idee hoe deze set zich verhoud ten opzichte van de Gigaworks S750 (buiten het 5.1 en 7.1 verhaal), deze heb ik namelijk nu staan, en ben al een tijdje rond aan het kijken voor een goede opvolger.
ik weet niet zoveel van creative maar zijn de speakers van houten behuizing of plastic?
De sub is van hout maar de speakers zijn van plastic, zijn ook 2 weg zoals die van de Edifier
oke de edifier set zal wel beter klinken en wat meer bass vanwege zwaaredere sub en de satelieten zitten in een houten behuizing maar wil je er zelf zoveel geld voor uitgeven is de vraag