Logitech Z-2300 Review
Goede prijs/kwaliteits vehouding. Voor de ultieme bass liefhebber!
Pluspunten
Onvervormde extreme bass Volume Prijs en prijs/kwaliteits verhouding
Minpunten
Bekabeling niet vervangbaar Aardbevingen
Eindoordeel
Ik hoorde een keiharde onvervormde bass in de winkel. Toen Ik op het geluid afging kwam Ik dit geluids systeem tegen. Ik moest hem hebben en de prijs viel ontzettend mee.
De subwoofer is erg zwaar. De bas is regelbaar via de console maar je ook het volume van het systeem regelt en het systeem aan en uit schakelt. Zelf heb Ik de bass volume op 50% staan en bij hoger volume de knop zelfs helemaal naar beneden gedraait maar er nog steeds een flinke bass door de subwoofer wordt gepompt.
Wat Ik wel jammer vind is dat het systeem zijn eigen aansluitingen heeft. Je kan niet je kabels upgraden en wanneer een kabeltje stuk is dan is het systeem niet meer bruikbaar tenzij je zelf handig genoeg bent om deze toch nog te vervangen.
De subwoofer is erg zwaar. De bas is regelbaar via de console maar je ook het volume van het systeem regelt en het systeem aan en uit schakelt. Zelf heb Ik de bass volume op 50% staan en bij hoger volume de knop zelfs helemaal naar beneden gedraait maar er nog steeds een flinke bass door de subwoofer wordt gepompt.
Wat Ik wel jammer vind is dat het systeem zijn eigen aansluitingen heeft. Je kan niet je kabels upgraden en wanneer een kabeltje stuk is dan is het systeem niet meer bruikbaar tenzij je zelf handig genoeg bent om deze toch nog te vervangen.
Beoordeel deze review:
:strip_icc():strip_exif()/u/530583/9f051306-379e-482a-86db-46186d7f78b2.png.jpeg?f=community)