Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 200 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z-2300 Review

DivadaviD 28 september 2014, 238 views

Logitech Z-2300

Goede prijs/kwaliteits vehouding. Voor de ultieme bass liefhebber!

Pluspunten

• Onvervormde extreme bass
  • Volume
  • Prijs en prijs/kwaliteits verhouding

Minpunten

• Bekabeling niet vervangbaar
  • Aardbevingen

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 5
Ik hoorde een keiharde onvervormde bass in de winkel. Toen Ik op het geluid afging kwam Ik dit geluids systeem tegen. Ik moest hem hebben en de prijs viel ontzettend mee.

De subwoofer is erg zwaar. De bas is regelbaar via de console maar je ook het volume van het systeem regelt en het systeem aan en uit schakelt. Zelf heb Ik de bass volume op 50% staan en bij hoger volume de knop zelfs helemaal naar beneden gedraait maar er nog steeds een flinke bass door de subwoofer wordt gepompt.

Wat Ik wel jammer vind is dat het systeem zijn eigen aansluitingen heeft. Je kan niet je kabels upgraden en wanneer een kabeltje stuk is dan is het systeem niet meer bruikbaar tenzij je zelf handig genoeg bent om deze toch nog te vervangen.

Heb jij ook een Logitech Z-2300?