Iiyama ProLite GB2488HSU-B1 Zwart - Reviews

Specificaties 24" • 1920x1080 (Full HD) • 144Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Iiyama ProLite GB2488HSU-B1 Zwart Review

Septimamus 26 september 2014, laatste update op 21 mei 2017, 26 views

Iiyama ProLite GB2488HSU-B1 Zwart

Een mooie monitor voor een prima prijs. Out-of-the-box is er nog wat te sleutelen aan de kleur, contrast en helderheid weergave. Maar als alles is ingesteld is het echt een topper!

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Mooi design
  • Hoogte verstelbaar
  • Kantelbaar
  • 1ms / 144Hz
  • DVI kabel meegeleverd

Minpunten

• Moet eerst goed worden ingesteld
  • Ietwat langere opstart tijd dan ik gewend was

Na de monitor een lange tijd in gebruik te hebben, heb ik wat dingen toe te lichten.

Ik heb een pixeldefect maar stoor mij hier zelf niet zo heel erg aan. Ook heb ik af en toe dat als de monitor op stand-by gaat, de monitor nergens meer op reageert als je verder wilt werken. Je moet dan het netsnoer eruit halen en er weer in stoppen om het te laten werken. De kleurweergave lijkt ook elke keer weer anders te zijn van dag tot dat.

Voor de prijs zijn er betere monitors op de markt. Mijn advies, kijk verder.

Heb jij ook een Iiyama ProLite GB2488HSU-B1 Zwart?