Huawei Ascend Y300 Wit Review

Niels Nijenhuis 22 september 2014, laatste update op 24 april 2015, 146 views

Huawei Ascend Y300 Wit

Dit is mijn eerste Android smartphone. Ik heb hiervoor jarenlang rondgelopen met BlackBerry's en Nokia Symbian smartphones. Het voordeel van Symbian wat op mijn Nokia N70 draaide was dat ik er uitstekend mee kan emaillen. Mijn plus en minpunten zie je onderaan:

Pluspunten

• 4" scherm (niet te klein en niet te groot)
  • Accuduur (ongeveer 11 uur bij zwaar gebruik)
  • Outlook synchronisatie (beter uitgevoerd dan bij BlackBerry en Nokia)
  • Front facing camera (voor selfies en Skypen)
  • Google Crhome als standaard browser

Minpunten

• Vingerafdrukmagneet
  • De standaard Huawei skin (heb er Nova Launcher op gezet)
  • 0,3 megapixel frontcam onbruikbaar in het donker
  • "Maar" 512 MB werkgeheugen
  • T-Mobile bloatware (is gelukkig wel te verwijderen)
  • hij is op 1 april gestorven in mijn wasmachine

Kort gezegd: fantastische smartphone voor weinig geld!!!! Daarnaast mijn dank en complimenten aan de bezorgservice van Coolblue.

Heb jij ook een Huawei Ascend Y300 Wit?