Antec Nine Hundred Two V3 Review

palmyra 22 september 2014, laatste update op 22 september 2014, 263 views

Antec Nine Hundred Two V3

Eigengereide systeemkast imo

Pluspunten

• vormgeving
  • robuust materiaal

Minpunten

• te weinig binnenruimte
  • front-fans lawaaiig

Eigengereid systeem imo t.o.v. Thermaltake en andere kasten. Waar je bij andere merken duidelijke en makkelijke kliksystemen hebt heb je hier te maken met 2 tunnels waar je hd's, ssd's, dvd's en bluray's moet inbouwen.

Veel te weinig binnenruimte ondanks het volume.

Bijvoorbeeld: wanneer het moederbord eenmaal is ingebouwd, en je een grote cpu-cooler gebruikt zoals een Scythe Mugen, kun je niet/nauwelijks meer bij de connectoren rondom het cpu-slot.

Als 1 langere grafische kaart gebruikt (30cm) moet je een tunnel die in verbinding staat met een front-fan verplaatsen naar onderen. Een SLI of Crossfire opset met zulke lange kaarten lijkt me onmogelijk. Zelfs met kortere kaarten blijft het wringen.

Als je persoonlijk erg houd van stille systemen kunnen de front-fans behoorlijk lawaaiig zijn. Ze halen echter wel goed de warme lucht uit de kast.

De gebruiksaanwijzing geeft veel te weinig info.

De Front HD-Audio connector kabel is te kort om netjes de connector op het moederbord (Asrock Z97 extreme6) te bereiken (loopt nu dwars over het moederbord).

Afhankelijk v/d hardware die wordt ingebouwd kan het moeilijker of makkelijker worden. In mijn geval was ik zeer ontevreden.

Heb jij ook een Antec Nine Hundred Two V3?