Specificaties 50" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 50PFK4509 Zwart Review

chocopasta 20 september 2014, laatste update op 21 september 2014, 1.556 views

Philips 50PFK4509 Zwart

Waar voor je geld!

Pluspunten

• Top TV voor een prima prijs
  • Mooi beeld
  • Philips

Minpunten

• Geen 3D (als je hier om geeft)
  • Geen standaard WiFi (WiFi ready)

Super TV voor een mooie prijs. Ik heb qwa beeld kwaliteit veel tv's vergeleken voor af aan deze aanschaf en deze tv doet niets onder voor zijn vaak duurdere concurrenten.

Over de performance van de TV wordt vaak geklaagd als het om Philips gaat, ik ervaar dit niet zo (ondanks de dualcore processor) en vind de snelheid gewoon prima, niet overdreven snel maar ZEKER niet storend.

De tv heeft geen 3D en ook standaard geen WiFi (WiFi kan wel met dongel) maar deze dingen zijn voor mij persoonlijk niet interessant.

Geluid van de speakers is niet top (ook niet slecht), maar dat is bij geen van led tv's daar er simpelweg geen ruimte is voor speakers aan de voorkant door de dunne rand.

Smart gedeelte heb ik ook niets op aan te merken.

Tv mist wel een handmatige knop om hem aan te zetten (geen ruimte voor door dunne rand?) waardoor je dit altijd via de afstandsbediening moet doen. Geen idee of de concurrenten wel een wel een power on / off knop hebben op de TV. Onder de USB aansluiting aan de zijkant van de tv zit toch een handmatige knop! #top tv!

Al bij al een top tv voor een prima prijs als je niets om 3D geeft.

Heb jij ook een Philips 50PFK4509 Zwart?

Hm...
klik
Inschakelen
5.1
Ingeschakeld of Stand-by
Zorg dat het netsnoer is aangesloten aan de achterkant van de
TV voordat u de TV inschakelt.
Als het rode indicatielampje uit is, drukt u op de joystick rechts
of achter op de TV om de TV in stand-by te zetten. Het rode
indicatielampje gaat dan branden
;)
Hey bedankt! er zit idd een zeer klein knopje.
Review aangepast.

[Reactie gewijzigd door chocopasta op 21 september 2014 11:47]