Apple iPod Photo Dock Review

Sander 16 november 2005, 885 views

Apple iPod Photo Dock

Pluspunten

• Looks, Stevigheid, stabiliteit

Minpunten

• Prijs, Ontbreken van kabels

De iDock is een leuke gadget voor bij de ipod, maar ik vind niet dat hij z'n geld echt waard is. Ik heb hem gratis gekregen bij mijn iPod, maar had hem voor dit bedrag niet gekocht aangezien er niet eens een USB-kabeltje bij zit oid.

Verder vind ik dat de dock wat stroef is waardoor je vaak het idee krijgt dat je je iPod beschadigd omdat het net niet past. De audioaansluiting van de Dock werkt ook prima en zorgt voor een constante uitvoer van geluid op een vast volume naar de boxen oid. Het dock staat wel zeer stevig op de tafel en wordt niet weggetrokken door de andere kabeltjes.

Vanwege het ontbreken van de kabel bij de dock heb ik helaas zelf nog een kabel moeten aanschaffen zodat ik iig zowel bij mijn laptop als bij mijn desktop een kabel had. Eigenlijk wordt hiermee het product dus nog eens half zo duur... Jammer dat alle gadgets die je bij de iPod kan kopen zo duur zijn...

Heb jij ook een Apple iPod Photo Dock?

Leuke review, als ik het goed begrijp zit er slechts een firewire kabel bij de iPod Dock?