Logitech Deluxe 250 Keyboard Review

PeaceNlove 6 maart 2009, laatste update op 6 maart 2009, 1.486 views

Logitech Deluxe 250 Keyboard

Pluspunten

• Stevig
  • Goede prijs

Minpunten

• Geen

De Logitech Deluxe 250 is een lekker basic toetsenbord. Het heeft toetsen met een QWERTY US indeling en een numpad, maar meer ook niet. De windows knoppen zijn voorzien van een windows Vista logo. Het toetsenbord wordt met een PS/2 kabel aangesloten en werkt dus direct zodra de pc aanstaat. Windows heeft ook geen extra drivers nodig.

De toetsen hebben een gemiddelde aanslag, je hoeft niet hard te duwen, maar ze vallen ook niet naar beneden zodra je je vinger er op legt. Ik vind het persoonlijk wel een prettige aanslag. De toetsen maken redelijk wat geluid wanneer je tikt, maar het zijn geen harde tikken die je hoort.

Wat betreft de ergonomie moet je verder niet veel verwachten. Het toetsenbord heeft twee pootjes waarmee je kan kiezen of je het toetsenbord onder een lichte hoek neerzet of helemaal plat.

Het toetsenbord voelt stevig aan, er rammelt niets en je moet hard duwen voordat het toetsenbord ook maar enigzins doorbuigt.

Het toetsenbord kost ongeveer 9 euro. Het kan goedkoper, maar ik krijg het idee dat dit toetsenbord me voorlopig niet in de steek laat.

Heb jij ook een Logitech Deluxe 250 Keyboard?

Voor de prijs idd leuk ding. Logitech is ook altijd kwalitatief gewoon erg goed.
Dit is inderdaad wel een erg mooi toetsenbord.
Wij hebben er ook 1, op zich een best goed ding, alleen zitten de toetsen wat losjes.
Hij is z'n geld wel waard.
Hier precies zelfde maar dan al 12jaar oud van dell, prima tobo dus en niet kapot tekrijgen, zelfs de lettertjes vervagen niet.