Asus AM1M-A - Reviews

Specificaties Socket AM1 • Micro-ATX - Bekijk alle specificaties

Asus AM1M-A Review

alexboon 18 september 2014, laatste update op 19 september 2014, 227 views

Asus AM1M-A

Dit bord is prima om een ouwe PC mee te updaten of gewoon om te internetten of een paar klassieke spellen mee te spelen.

Pluspunten

• VGA, HDMI, DVI
  • pcie x16 slot (op x4 snelheid)
  • twee pci e x1 slots

Minpunten

• Twee Sata? (was voor mij precies genoeg maar toch)
  • Geen Esata
  • Koeler is verandert

Layout Score: 5
Voor de 25 euro die ik ervoor heb betaald is het toch wel een aardig bordje dat in combinatie met een sempron 3850 toch wel redelijk snel is voor de prijs (En dan heb ik het niet alleen over de CPU maar ook over de GPU prestaties). Als je een ouwe pc hebt en je vind hem traag dan is dit een uitstekende keuze om niet alleen je pc sneller te maken maar ook zuiniger. Maar als je nog een paar euro overhoudt dan is er maar een ding dat ik aanraad om erbij te kopen en dat is een SSD. Er zitten helaas maar 2 sata poorten op maar dat is genoeg voor mij

Heb jij ook een Asus AM1M-A?

Ik snap je tweede minpunt niet.
Ik heb het nu veranderd