Synology DiskStation DS213j Review

Reuvie2 15 september 2014, 709 views

Synology DiskStation DS213j

Goeie nas van hoge kwaliteit, Prijstechnisch goed en heeft een goeie betrouwbaarheid!

Pluspunten

• UItgebreide mogelijkheden
  • Schrijfsnelheid
  • Geluid
  • Betrouwbaarheid

Minpunten

• Eerste installatie is niet makkelijk en vereist wat kennis

Kwaliteit voeding Score: 5
Ik heb de Nas nu meer dan een Jaar op zolder staan. Heb er nog geen omkijken naar gehad heb nog nooit hoeven te herstarten. Echt een goeie betrouwbare Nas. Daarnaast is de nas met diverse programma's uit te breiden. Ik gebruik hem als media server en als backup station.

Heb er een fileserver op draaien voor de ipads. Dit gaat echt prima. Vergt wel enig sinds wat uitzoek werk maar prima te doen voor een leek.

Schrijfsnelheid is hoog in vergelijking bij de vorige Nas die ik heb gehad.

Kortom een aanwinst voor thuis!

Heb jij ook een Synology DiskStation DS213j?

Het zou handig zijn om de schrijfsnelheden even te noemen. Wat voor jou snel is, is voor een ander misschien wel erg langzaam.

Verder; wat voor schij(f)(ven) heb je erin zitten, wordt het ding warm, stroomgebruik, inbouwgemak?