Specificaties 4" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Apple iPhone 5 16GB Zwart Review

Reuvie2 15 september 2014, 263 views

Apple iPhone 5 16GB Zwart

Zeer mooie telefoon, hoge kwaliteit en zeer gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Mooie Scherm
  • Klein formaat (niet te groot)
  • Gebruiksvriendelijk in vergelijking met ander telefoons

Minpunten

• Nadelen van IOS (betalen voor whatsapp 0,78)

Telefoon inmiddels 2 jaar in gebruik bevalt erg goed. Gebruiksvriendelijkheid straalt er vanaf van deze telefoon. IOS is een goed beginners platform. Daarnaast ziet de telefoon er mooie en strak uit. Heeft diverse beschikbare accesoires.

Prijs is wat aan de hoge kant. Maar voor de rest geen nadelen.

Heb jij ook een Apple iPhone 5 16GB Zwart?

Meer advertenties

Betalen voor Whatssapp noem ik geen nadeel als je bedenkt dat het op Android elk jaar betalen is na een jaar gebruik. Bovendien heeft er iemand aan gewerkt en die wil ook graag een loon om zijn/haar huur van te betalen.
Ik bedoel het ook niet negatief ben erg te spreken over IOS maar in verhouding met Android waar het gratis is is dit wel een nadeel.

[Reactie gewijzigd door Reuvie2 op 15 september 2014 11:06]

Bovendien is Whatsapp voor iOS al ruim een jaar gratis, net als Android.
ik heb android, en gebruik al sinds het begin van dat ik android gebruik whats-app (sinds september 2011) en sinds die tijd heb ik nog nooit betaald. Ze claimen wel dat ik moet betalen maar vlak voor het verlopen van het abbo, komt een berichtje dat ik weer een jaar gratis heb gekregen!
zelfde gebeurt nu idd op iOS zoals aangegeven. Aan de andere kant ben ik ook niet te beroerd om een developer wat geld toe te steken.