Specificaties Zakloze slede-stofzuiger met 397W zuigkracht - Bekijk alle specificaties

Dyson DC37 Allergy Parquet Review

Reuvie2 15 september 2014, 1.066 views

Dyson DC37 Allergy Parquet

Goed stofzuiger, prijzig maar verlies inderdaad weinig zuigkracht. Mooie mondstukken

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Hoge zuigkracht
  • Geen zakken
  • mooie mondstukken ook voor matrassen enz.

Minpunten

• Korte snoer

Energieverbruik Score: 4
Na een lange lijdensweg toch een Dyson gekocht, Na de eerste stofzuigbeurt al dik tevreden. Inmiddels hebben we hem een jaar. En hij zuigt nog net als toen hij nieuw was. De dyson zuigt ook goed in de hoekjes door hun ontwikkelde mondstukken dit is erg handig. Verder zijn wij uitermate tevreden over deze stofzuiger.

Kleine verbeterpunten zouden zijn dat er een langere snoer bij zit of dat de prijs wat naar beneden gaat.
Prijs kwaliteit is in principe goed omdat de stofzuiger van hoge kwaliteit is vinden wij dat we er ook wat meer voor mogen betalen als voor een normale stofzuiger.

Hebben er voor 10 euro een matraszuiger bij gekocht ook deze bevalt goed en dan zie je pas echt wat er allemaal op de matrassen ligt bij het legen van de bak.

Heb jij ook een Dyson DC37 Allergy Parquet?