Canon Pixma MG7150 Zwart Review

Planet X 14 september 2014, 826 views

Canon Pixma MG7150 Zwart

Een fijne printer met mooie resultaten voor zowel foto's als standaard prints van documenten of het internet. En printen van je mobiel, tablet of Chromebook is geen enkel probleem. Op OS-X en Windows 8.1 wordt de printer meteen automatisch gevonden en de drivers ge´nstalleerd.

Pluspunten

• WiFi
  • Netwerkaansluiting
  • Google Cloud Printing
  • Apple Air Print
  • 6 Inkt Cartridges
  • CD/DVD Printen
  • Scan over het netwerk
  • Zeer mooie Foto prints op Fotopapier
  • Webinterface
  • Online Firmware update mogelijk
  • Drivers worden automatisch ge´nstalleerd voor OS-X en Windows 8.1

Minpunten

• Nog geen kunnen vinden behalve de prijs

Scansnelheid Score: 5
Scankwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 5
Op OS-X en Windows 8.1 wordt de printer meteen automatisch gevonden en de drivers ge´nstalleerd. Makkelijker kan het niet.

Na update van de firmware kreeg ik een foutmelding dat het internet beschikbaar zou zijn op de printer. Ik kon wel de firmware updaten? Raar dacht ik. Op het touchscreen van de printer eventjes naar Webservices gegaan en daar de DNS settings van handmatig naar automatisch gezet. Daarna werkte het internet weer met de printer en kon ik Google Cloud Printing weer registreren.

Heb jij ook een Canon Pixma MG7150 Zwart?