Specificaties 22" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster T220 Zwart Review

qanar 5 maart 2009, laatste update op 27 maart 2009, 759 views

Samsung Syncmaster T220 Zwart

Pluspunten

• Leuk design
  • Heel goede kleurkwaliteit
  • Geen ghosting of andere problemen

Minpunten

• Pixel defect gehad

Vormgeving
De Samsung T220 is een 22' breedbeeld scherm. De vormgeving is zeer modern met een glazen rand en een rode gloed langs de onderkant waar de power-led zeer goed op aansluit. De aan/uit knop is iets speciaals aangezien deze niet echt een drukknop is, maar werkt op aanraking. Langs de rechterkant bevinden zich nog 4 knoppen om bepaalde instellingen te doen.

Beeldkwaliteit
De maximale (native) resolutie van de T220 is 1680 * 1050px. De kleurkwaliteit is voor een TN-paneel heel goed te noemen. Natuurlijk heb je niet zoals bij andere, veel duurdere panelen een volledige kleurvastheid over het hele scherm, maar heb je langs de boven- en onderkant een licht kleurverschil. Persoonlijk vind ik dit echter absoluut niet storend.

Ik heb bij verschillende games ( Burnout Paradise, Far Cry II, Guild Wars ) geen last van ghosting of andere problemen.

Bijgeleverde kabels
  • 1 * VGA kabel
  • 1 * DVI kabel
  • 1 * Power kabel
Pixel defecten
Spijtig genoeg had mijn eerste monitor meteen na aankoop een zwarte lijn van pixels ongeveer een cm boven de onderkant. Na gebeld te hebben met Samsung sturen zij enkele dagen later UPS langs om de monitor te komen halen. Hoewel deze service wel interessant is, is het een beetje vervelend dat er 2 keer (ophalen en terugbrengen) iemand heel de dag thuis moet zijn omdat UPS enkel kan zeggen 'wij komen tussen 9 en 6'. Ik ben mijn monitor ongeveer een week kwijt geweest voor ik mijn nieuwe ( mijne met nieuw paneel?) terughad. Deze werkt perfect.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster T220 Zwart?

Mooi dat Samsung de monitor probleemloos omruilt., maar voor en review zou ik graag wat meer info hebben. Maar goed, het begin is er.