Bekijk alle uitvoeringen

Apple iPhone 5s 32GB Grijs Review

magnat505 11 september 2014, laatste update op 7 oktober 2014, 1.185 views

Apple iPhone 5s 32GB Grijs

Deze smartphone is echt de beste die ik ooit heb gehad, gekocht na de galaxy s4 een jaar te hebben gebruikt. De iphone voelde echt aan als een upgrade, vooral qua filmen en foto's maken.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm helder en mooie kleuren
  • Batterij duur
  • App aanbod

Minpunten

• behuizing krast snel
  • update naar ios 8 en direct vreselijk traag

Gebruik deze telefoon nu 1 jaar, en wat me opviel was dat het eerste jaar hij echt heerlijk vloeiend werkte, precies wat je verwacht van een 800 euro kostend apparaat, maar na 1 update naar ios 8 en hij voelt direct aan als me iphone 4, zeer traag, reageert langzaam, het hele gevoel van een iphone is direct weg.
Voor deze prijs vind ik dit echt NIET kunnen!

Heb jij ook een Apple iPhone 5s 32GB Grijs?

Meer advertenties

Zo te lezen is er iets mis met je iPhone of heb je de schijfruimte helemaal vol. Ik heb zelf de iPhone 5s 32gb en die werkt nog zo vloeiend als altijd op iOS 8.1 met zelfs maar 100mb vrije ruimte.
Er was blijkbaar iets mis met me iphone, apple gebeld, mocht hem opsturen en voila kreeg een nieuwe in doos terug, maar hij voelt nog steeds een stuk langzamer aan dan IOS 7, het echt "direct" openen van dingen is nu gewoon een klein momentje geduld, en voor een telefoon van deze prijs verwacht ik snelheid voor minstens 2 jaar. Mijn macbook pro wordt ook niet langzaam na 1 OSX update, in elk geval niet direct merkbaar, terwijl op de iphone was het voor mij direct merkbaar dat hij trager was.
Heb je dit probleem ook nog met iOS 9? Ik heb gelukkig geen last van wat jij beschrijft.
Kheb de iphone 5s na 2x een nieuwe te hebben ontvangen maar weggedaan.