Kingston DataTraveler Mini 3.0 32GB Blauw Review

a153957 11 september 2014, laatste update op 11 september 2014, 291 views

Kingston DataTraveler Mini 3.0 32GB Blauw

Aardig snelle USB key. Helaas te klein gaatje om aan je sleutelbos te hangen, hierdoor past die niet of kan niet vrij draaien. Hele buitenkant is gewoon plastic, voelt goedkoop aan. Ik heb ook de Kingston DataTraveler SE9, kan wel aan sleutelbos en is van metaal, maar trager..

Pluspunten

• Snelheid
  • Compact

Minpunten

• Te klein gaatje
  • Plastic behuizing

Heb jij ook een Kingston DataTraveler Mini 3.0 32GB Blauw?

Ik had toch de indruk dat de mijne wel degelijk een metalen behuizing had. Er kwamen namelijk krassen in de verf en hij voelde wat koeler aan. Kan het nu niet meer bekijken want hij is inmiddels overleden :p
Wel erg dun metaal dan, want hij weegt ook minder dan de SE9. De mijne voelt zeker niet koeler aan dan de SE9.
Ah, even in de Datasheet gekeken: http://www.kingston.com/datasheets/DTM30_en.pdf
Daar staat inderdaad in dat het metaal is, helaas is daar weinig van te merken..
Ik ervaar hetzelfde probleem met het vastmaken aan mijn sleutelbos. Ik denk wel dat dit te verhelpen is door een ring te gebruiken die minder dik is, moet die alleen zelf ook nog vinden.
Wat dacht je van een Tie wrap :)