Cooler Master Eisberg 120L Prestige Review

Ted.van.es 10 september 2014, 259 views

Cooler Master Eisberg 120L Prestige

ik heb eigenlijk maar één woord hier over te zeggen "lekkage"

Pluspunten

• koel prestatie

Minpunten

• duidelijk hoorbaar geluid productie.
  • en lekkage (licht aan de pech die je hebt)

Geluidsproductie (min) Score: 1
Geluidsproductie (max) Score: 2
Koelvermogen Score: 4
ik had deze koeler nog geen eens een maand en ik kwam er al weer achter dat hij lekte (spontane uitval van hele systeem) ik had in het begin al een idee dit is niet wat ik had verwacht omdat hij naar mijn idee te veel geluid produceerde. koel prestatie waren op zich wel goed. mijn processor (i7 4790K 4.6 GHz) bleef mooi onder de 90 graden tijdens het omvormen van een full HD film. dus ik verwacht dat ik gewoon een slechte had. En ja ik ben blij dat mij systeem nog gewoon werkt,

Heb jij ook een Cooler Master Eisberg 120L Prestige?

Klopt hij is ook uit te breiden en dat is opzich ook wel goed. Alleen daardoor kwam niet de lekkage want de lekkage zat bij het koper van de cpu.
Dat is helemaal apart en dan idd een RMA gevalletje =)
Lekkage is naar idd.
Moet wel zeggen dat ik dit een grof zware pomp vind voor een dergelijk AIO oplossing.
Deze is duidelijk bedoeld om meer uit te breiden neem ik aan? Misschien dat daar dan ook de aanleiding zit voor lek potentie :/