LG M2550D-PZ Zwart Review

spacestationNewbie 10 september 2014, 146 views

LG M2550D-PZ Zwart

Leuke TV, monitor. Goed beeld. Veel functionaliteit.

Pluspunten

• Goed beeld en voor deze grootte geluid. Heeft vele functies, makkelijk te bedienen menu.

Minpunten

• Niet erg solide gebouwd, helaas na ongeveer 150 branduren net na de 2 jaar garantie in eens stuk, niet repareerbare mainboard. Eigenlijk een waardeloos product. Voor mij geen LG.

Leuke tv met prima beeld kwaliteit. Na ongeveer maar 150 branduren heeft de mainboard het begeven zonder aanwijsbare reden. Reparatie meer dan 200 euro. Total Loss Dus. Was 2 maanden buiten de garantie. Voor mij nooit een LG meer.

Heb jij ook een LG M2550D-PZ Zwart?

150 branduren in 2 jaar ? dat is wel extreem weinig. of zit hier ergens een fout in ?
Volgens mij is dit geen review maar een klacht???

Je mag er vanuit gaan dat een tv minstens 5-10 jaar meegaat. Binnen die termijn moet je probleemloos van het apparaat kunnen genieten. Is er een probleem dan heb je niks met garantie te maken en dient ten eerste de verkoper of fabrikant er voor te zorgen voor reparatie en kosten.

[Reactie gewijzigd door BramV op 10 september 2014 17:01]