Specificaties 5,5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

OnePlus One 64GB Zwart Review

Yuri SNewbie 8 september 2014, laatste update op 8 september 2014, 552 views

OnePlus One 64GB Zwart

Heel tevreden. Voor gebruik Geocaching / Munzee snelle GPS fix. en tot mijn verbazing naast gps glonass ook beidou. Super Phone.

Pluspunten

• Snel / Kwaliteit / Gps fix en nauwkeurig / Formaat toch prettig in de hand / Cyanogen / Batterij 3100 mAh / Camera / De verpakking / Kitkat 4.4.4 / Geen bloatware.

Minpunten

• Groot formaat / invites / geluid beetje schel / aanbod cases minimaal

Vanaf het moment van binnen komst is het genieten. De verpakking voelt prettig en ziet er mooi uit. jammer dat het daarna in de kast ligt.
De lader 2100mAh waardoor de telefoon goed snel oplaad.
Bij het opstarten gelijk 5 systeem updates gehad. en 6e later. hoewel dit vervelend kan zijn.. geeft het voor mij ook wel weer het idee dat er zsm updates vrij komen indien nodig. bij eerste gebruik had de telefoon al een gps signaal. hier hoefde ik dus niet op te wachten. de navigatie voor Geogaching en Munzee gaan hier dan ook makkelijk mee. Auto navigatie werkt ook super. maar hoe dat tussen gebouwen gaat.... kan ik nu nog niet over oordelen. de verassing dat deze phone ook Beidou kan ontvangen geen 5 waar van een fix. of ik er wat aan heb ? De massale instellingen en opties, wordt ik wel happy van. zo is het helemaal mijn Telefoon.
De batterij laad snel op. en doet het na mijn idee ook lang genoeg.
ik heb een van de laatste modellen. Geen hinder van gele waas.
tja.. en dan toch eens kijken of ik een dood pixeltje kan vinden. met het loepje van Oma niets kunnen vinden.
Voor wie nog moet wachten.. De One is echt de moeite waard.

Heb jij ook een OnePlus One 64GB Zwart?

Meer advertenties

Hou kan je nou minpunten geven voor het formaat? Je hebt het toestel toch zelf uitgekozen? Ook de cases vind ik raar punt, die komen vanzelf wel, het toestel is pas kort op de markt.
Wat betreft het formaat ben ik het met je eens. Maar met de cases heeft hij een goed punt. Dat het later wellicht (want je weet het niet zeker) opgelost zal zijn, betekent niet dat het nu geen nadeel is.

Verder een erg beknopte review. Maar duidelijk zat.
Voor mij is het een speciaal toestel wat ik graag kras vrij wil houden. een goede case is hier dan wel belangrijk. alles is al een keer beschreven vandaar dat ik het kort hou.
Omdat ik het formaat toch wel groter is dan verwacht. qua specs zou het prettiger zijn als het toestel kleiner zou zijn.. maar wel de zelfde specificaties.