Specificaties 5,5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

OnePlus One 64GB Zwart Review

Druutje! 6 september 2014, laatste update op 6 september 2014, 256 views

OnePlus One 64GB Zwart

Misschien wel de beste telefoon op dit moment op de markt, maar als het om prijs kwaliteit gaat zeker

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Mooi design
  • Snelle hardware

Minpunten

• Cyanogen mod kent nog enkele bugs.

Bugs waar ik nog last van heb in Cyanogen mod zijn:
  • Af een toe reageert het toestel niet, even het screen locken en opnieuw openen helpt vaak wel.
  • Watsapp gesprekken met nieuwe contacten kunnen alleen begonnen worden via de Contacten app, en niet vanuit watsapp zelf.
  • Bij het installeren van apps uit te Playstore krijg bij het downloaden altijd eerst een foutmelding, zodra ik nog een keer klik lukt de installatie wel.

Heb jij ook een OnePlus One 64GB Zwart?

Meer advertenties

Puntje twee en drie zijn app gerelateerd. Playstore is een issue die ik ook ervaar en die tweede had ik na een data wipe niet (meer)
Die foutmelding in de playstore heb ik idd ook.