Specificaties 17,3" • 1600x900 • 1TB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion 17-f035nd Review

Hitman1O1 6 september 2014, laatste update op 18 januari 2018, 3 views

HP Pavilion 17-f035nd (Product gekocht)

Prima laptop, wordt zonder problemen gebruikt voor mijn technische studie en games. Gemiddelde tot zware games zoals Battlefield 3 en Skyrim draaien op hoge settings zeer soepel.

Pluspunten

• Heerlijk groot scherm / Niet zwaar / Goede videokaart (prima op te gamen) / Start heel snel op

Minpunten

• Ik kan niet heel veel bedenken, maar als ik mijn best doe: / Scherm spiegelt wel een beetje, maar in een donkere kamer geen last van / Windows 8 en met het één en ander aan bloatware, maar dat heb je bijna altijd

EDIT: Nu drie jaar later en nog altijd geen spijt van de aankoop. Nieuwe games trekt hij de laptop niet meer, maar is nog altijd prima in gebruik.

Heb jij ook een HP Pavilion 17-f035nd?