Samsung U28D590D Zilver, Zwart

Specificaties 28" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Samsung U28D590D Zilver, Zwart Review

ik_ben_bas 4 september 2014, 567 views

Samsung U28D590D Zilver, Zwart

Prachtig scherm en helemaal niet duur voor wat je krijgt. Vooral voor programmers is dit een fijne aanvulling omdat je het scherm in meerdere (4x) Full HD tiles kunt fragmenteren. Ook kun je meerdere schermen aansluiten en PIP

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Super beeld

Minpunten

• Wiebelig maar met een stevig bureau geen probleem. Soms heb ik moeite met m uit sleep-modus te krijgen maar dat komt waarschijnlijk door mijn videokaart.
  • Geen VESA mount

Superscherp beeld met 10 bit per pixel kleuren. Nadeel is dat als je wilt gamen met mooie kwaliteit (dus alles open) dan moet je Crossfire of SLI gebruiken er is geen fatsoenlijke kaart op de markt die alles op Ultra kan krijgen. Ik draai 290x crossfire en dat ziet er echt waanzinnig uit.

Heb jij ook een Samsung U28D590D Zilver, Zwart?