Specificaties 2,2" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia 6110 Navigator Zwart Review

Toppe 2 maart 2009, laatste update op 2 maart 2009, 530 views

Nokia 6110 Navigator Zwart

Pluspunten

• Apparaat werkt wel

Minpunten

• De opties rond om zijn slecht

In het begin vond ik de Nokia 6110 een top toestel, al snel begon het al. Ik denk nu gewoon rond uit slecht over dit toestel.

Interne speaker ging al te snel stuk, beltonen en m3tjes klonken echt niet meer.
GPS duurde 5 tot 10 minuten voordat het iets gevonden had (soms was je dan al 3x voorbij de plaats van bestemming gereden)
Kwalitatief een heel slecht scherm, 1x bij een te warm iets gehad en het scherm was gelijk krom (je kon je hand zo op de warmte bron leggen en niets aan de hand)
Synchronisatie super slecht, maakt via bluetooth geen bereik meer met de PC Suite.
Toestel loopt zo maar vast, maak als je een bericht ontving en je wou het niet eerst lezen maar het menu in, niets werkte dan meer, je moest de telefoon uit zetten en dan weer aanzetten.

Ik ben echt niet te sprekenen over de telefoon, apparaat werkte wel zoals het moest alleen de opties rond om het toestel zijn gewoon slecht.

Heb nu een Nokia E51 aangeschaft, en ben er echt over te spreken/

Heb jij ook een Nokia 6110 Navigator Zwart?

Wat sommige dingen betreft kan ik het met je eens zijn (Route66 vind ik vele malen minder goed werken dan TomTom) maar wat bedoel je hiermee:

Kreeg je geen "fix" of had Route66 kuren? Het laatste ken ik dus ook.

Wat betreft de interne luidspreker: ook bij mij zat el heel snel een "kraak" in.
Scherm weet ik niet, geen problemen mee gehad (heb 'm dan ook niet op een verwarming o.i.d. gelegd ;)).

Als je toestel vaak vast loopt heb je een slecht exemplaar te pakken en kun je garantie claimen.

Ik gebruik(te) Bluetooth alleen voor de headset, dat ging prima. Misschien dat het apparaat met andere Bluetooth-apparaten contact ging maken?

(Inmiddels heb ik zelf nu een N82 --- wat betreft o.a. de camera een vooruitgang, maar ik was wel gewend aan de 6110. Heb 'm nu aan mijn partner gegeven en dat gaat goed.)
Hij kon inderdaad geen gebruik maken van de GPS, verbindingen leggen deed hij gewoon niet.

Bluetooth had hij zoiezo problemen mee met een Parrot CK3100 kon ik bijvoorbeeld de telefoonlijst niet benaderen.

Vast lopen, dagelijks probleem.

Garantie? natuurlijk net verlopen maar ik hem me zo zitten dood ergeren aan dat ding dat het tijd werd voor vervanging. Hierna of de HTC Touch Pro2 of de N97:d
Wel een zeer korte review...is meer een klacht dan een objectieve beschrijving.
De opties zijn slecht? Misschien een beetje meer uitleg hieromtrent?
je sync via bluetooth was slecht zeg je. Was dit te wijten aan het toestel zelf of eerder aan het bereik van de bluetoothmodule in je computer ?
Ik heb ook de 6110 Navigator, inderdaad is de GPS na verloop van tijd erg traag, 10 minuten is geen uitzondering. Vervelend maar als je dat weet, hou je er rekening mee.

Verder heb ik ook de Parrot CK3100 en dat werkt echt prima! Alles wat hoort te werken werkt. Ook de voicedailing en de telefoonlijst.

Ben er eigenlijk best tevreden over. :) :) :)