ThL 5000 Zwart

Specificaties 5" • 1920x1080 (Full HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

ThL 5000 Zwart Review

wooley 2 september 2014, laatste update op 12 september 2014, 514 views

ThL 5000 Zwart

Full HD octacore 2Ghz met 5000 mah accu super looptijd Android 4.4.2 AOSP bijna stock geen root voor de helft van de prijs van vergelijkbaar toestel

Pluspunten

• Geweldige accuduur. 2-6 dagen afhankelijk van gebruik
  • .je kan er ook andere telefoon mee opladen
  • Full HD 1920*1080 480 ppi gorilla-glass 3!
  • Goede prestaties 30.000 antutu rond S4 nivo
  • Bouwkwaliteit mooi en slank,voelt stevig aan
  • Super camera met F2,0 sony sensor 12mp opgeboost 18mp
  • 16gb sd+ bumper+hoesje+screenprotectors+usb otg adapter
  • geluid kraakhelder/zowel speaker als met bellen
  • dubbel simkaart 3G/2G/normale simkaart
  • GPS lockt in onder 5 seconden/beste GPS van mediatek

Minpunten

• geen root /recovery in chinees
  • accu niet te verwijderen door jezelf
  • screen reageert slecht als er een screenprotector opzit.
  • Word warm bij intensief benchmark Antutu
  • geen 4G

Ik heb zelf de telefoon nu een maandje.

GPS: Heb geen problemen met GPS...is zelfs beste mediatek die ik tot nu toe heb gehad.
Lockt onder 5 seconden net zo snel en precies als samsung S5 van me vrouw.

Camera: heeft f2,0 aperture heb ik net nog gechecked in exif vieuwer foto's die ik heb gemaakt.
Resulutie is geinterpoleerd tot 18mp max maar echte 12mp.
Frontcamera is 12mp geinterpoleerd maar 5mp echt...wel groothoek zdat je mooie selfies kan schieten.
Maakt prima foto's en geneog opties zoals HDR maar iets minder mooi als S5

Accuduur is fenomenaal en was aanschafreden...intensief gebruik 2 dagen niet intensief 6-7 dagen!
Je moet de eerste 10x de accu wel volledig laten ontladen tot telefoon uitgaat om maximale uit accu te halen.

Scherm: is beste in klasse 480 ppi met gorilla-glas.bijna net zo mooi als amoled S5
Nadeel scherm reageerd slecht met protector dus die heb ik eraf gehaald.

Software:heb de launcher vervangen door google launcher en alle chinese apps eraf geooid.
Heb hem net geupdated met OTA 1.09 versie en heb nu 1.5gb vrij geheugen
en iets betere Antutu score van 31000.

Stabiliteit: Telefoon wordt nogal warm bij intensief gamen en testen.
Heb al regelmatig gehad dat telefoon zich uitschakeld om beschadigen te voorkomen.
Na nieuwe software niet meer voorgekomen maar moet nog testen of dat zo blijft.

Prijs:Heb de telefoon gekocht voor 235 euri en dat is een scherpe prijs
(koste me wel 50 euri aan benzine omdat ik de telefoon liever wou ophalen)

Kortom fijne telefoon voor goede prijs...Toppie

Heb jij ook een ThL 5000 Zwart?

De launcher zou ik ook graag vervangen en vooral de Miui Iconen wil ik graag anders zien. Hoe heb je dat eigenlijk gedaan?
Ik heb zelf nu een custom rom draaien....
maar je kan ook eenvoudig een andere launcher zoals nova of apex eropzetten
gewoon playstore en zoeken naar launcher
suc6