Samsung SMT-C7140B Review

Sparks.nl 31 augustus 2014, laatste update op 31 augustus 2014, 304 views

Samsung SMT-C7140B

Toelichting: Zie uitgebreide tekst

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk
  • De opname start bij het begin van de opname en slaat de reclame over

Minpunten

• Enorm traag bij het opstarten
  • Touch toetsen aan de bovenkant
  • Breedte is niet gelijk aan die van andere apparatuur
  • Deep sleep is slechts 1 uur uit te stellen
  • Geen coaxiale uitgang voor geluid (wel optisch)

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik kreeg de decoder/recorder van Ziggo bij een verlenging van mijn abbonnement voor 1 jaar voor 49.
Ik was al langer op zoek naar een nieuwe HD recorder omdat veel analoge zenders niet meer te ontvangen zijn, dit was precies waar ik op wachtte. Normaal wil ik zelf de keuze hebben betreft welk apparaat het wordt, maar voor deze prijs kon ik niet weigeren.
Noot: Omdat mijn tv een ci+ slot heeft gebruik ik het apparaat exclusief als recorder.

Zaken die me tot nu toe opvielen zijn: prima beeld kwaliteit, traag starten van het apparaat en de touch toetsen aan de bovenkant.
De touch toetsen zijn niet te bedienen gezien het feit dat er direct op het apparaat iets anders staat. Dit is erg onhandig.

Als ik het apparaat wat langer heb zal ik mijn bevindingen bijwerken.

Heb jij ook een Samsung SMT-C7140B?