Specificaties Soundbar met subwoofer - Bekijk alle specificaties

Sony HT-CT60BT Review

Sier 30 augustus 2014, laatste update op 31 augustus 2014, 2.023 views

Sony HT-CT60BT

Mooi uitziend product voor een schappelijke prijs. Het geluid is erg goed voor deze prijsklasse.

Pluspunten

• Design / Helder geluid / Externe bassbox / Bluetooth en NFC / Relatief goed geluid / Dolby surround sound filter werkt in een kleine kamer redelijk / Prijs!

Minpunten

• Geen AUX / Kleine afstandsbediening

Geluidskwaliteit Score: 4

Heb jij ook een Sony HT-CT60BT?

Net gekocht voor 81 bij de Mediamarkt, zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding wat mij betreft! Natuurlijk is een Sonos Playbar een stuk beter maar dat is ook 5x zo duur. Hier kan prima een paar jaar mee vooruit in de kleine huiskamer die ik nu heb.

Vind het fijn dat het apparaat het geluid van de tv/decoder/playstation en alles wat ik van m'n telefoon af wil spelen zo overneemt. Top.

[Reactie gewijzigd door PLAE op 1 februari 2015 18:39]

Is een Sonos echt zoveel x beter? ben niet bekend met de geschiedenis van Sonos!
Sony heeft wel meer ervaring met geluid etc. En ook een apparte geluids divisie wat weer verbonden is met hun muziek en film producties e.d.

Sonos (Dit is wel zonder achtergrond opzoeken dus als ik het verkeerd heb!) Sonos is na mijn idee puur door marketing populair. En daarom heeft of wil iedereen er 1.
Hoe is de bass van deze soundbar?
Genoeg hoor, voor de prijs naar mijn mening goed!
En gebruik je hem nog steeds en werkt hij nog goed?
Ik gebruik hem nog steeds en hij doet het ook nog prima hoor! Hoezo?
Oh ik wilde hem ook gaan kopen misschien.
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen