Specificaties 6,4" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia Z Ultra Zwart Review

RomanoMartines 26 augustus 2014, laatste update op 26 augustus 2014, 642 views

Sony Xperia Z Ultra Zwart

De Sony Xperia Z Ultra is in één woord beschreven geweldig! Sony is er weer in geslaagd een toestel te maken van echte kwaliteit. Geen plastic rommel zoals vele andere telefoon merken. Dit toestel is in alle fronten een topper.

Pluspunten

• uiterlijk(design)
  • bouwkwaliteit
  • scherm(grootte)
  • beeldkwaliteit
  • mogelijkheid om draadloos op te laden
  • water- en stofbestendig
  • ligging in de hand
  • een pen of potlood als stylus gebruiken
  • accuduur
  • snel
  • volume en aan/uit-knop praktisch

Minpunten

• geen flitser

De Sony Xperia Z Ultra heb ik nu bijna een jaar in bezit. Ik kan er niks slechts over zeggen. Het is een top toestel. Ik heb lang gewacht tot Sony met een groot high end toestel kwam en mij hebben ze zeker niet teleurgesteld! De gadgets die ik bij het toestel heb gekregen is een NFC headset van Sony van hoogwaardig kwaliteit en een een stylus van top kwaliteit, geen plastic stylus zoals bij de Samsung Note lll. :P
Het toestel ligt lekker in de hand. Je kan door middel van een docking station de telefoon draadloos opladen.

En voor de mensen die de formaat van het toestel te groot of onhandig vinden moeten kijken naar de Sony Xperia Z1. ;)

Heb jij ook een Sony Xperia Z Ultra Zwart?