Specificaties 5,5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

OnePlus One 64GB Zwart Review

Panoleon 22 augustus 2014, laatste update op 1 september 2015, 590 views

OnePlus One 64GB Zwart

Als één van de early adaptors van smartphones heb ik lange tijd geen smartphone meer gekocht: ik was te vroeg. Sindsdien de markt afgewacht en een mooi moment gekozen om in te stappen. Deze oneplus one is dus al met al mijn comeback op deze markt.

Pluspunten

• 64GB is meer dan genoeg.
  • fantastisch formaat.
  • Soepel verloop van graphics.
  • Foto's zijn mooi.
  • Achterkant is ruw en verassend.
  • Mooi design
  • Uniek!

Minpunten

• Rotatie gaat niet altijd even soepel.
  • Onbekend merk, waardoor informatie en hulp via andere merken verloopt.
  • Je kunt er de hele dag mee bezig zijn: van bellen, whats-appen, surfen, gamen, fotograferen, routebeschrijvingen, uitzoeken, etc, etc.
  • Waardeloze en slechte support uit china

En om heel eerlijk te zijn: ik heb enorm spijt. Na een paar maanden ontstond een non responsive area rond de 'q'. In de veronderstelling dat het software zou zijn, heb ik tot half april gewacht met melden van het probleem.

We zijn nu 3,5 maand verder vele emails verder en ze concluderen dat het mijn fout was dat er water in zat door mijn fout. Dat kan helemaal niet, want hij heeft nooit iets geleden op dat vlak.

Mijn advies.. vergeet die oneplus snel.

Als hij het doet een prima apparaatje, maar ik hoor van teveel mensen dat ze het kreng terug moeten sturen.

Heb jij ook een OnePlus One 64GB Zwart?

Meer advertenties

Nee, niet echt. Behalve als hij op een gegeven moment kuren gaat vertonen en de support is bagger.
De rotatie bij mijn Oneplus verloopt anders altijd prima. Ook snap ik je punt "je kunt er de hele dag mee bezig zijn" niet.
Inderdaad dat punt snap ik ook niet en het is meer dan ipv meer als een dag mee.
Oi oi oi. Mijn reactie kwam er niet doorheen. "Je kunt er de hele dag mee bezig zijn" betekent in mijn geval, dat ik het beestje letterlijk de hele dag actief kan gebruiken. Zonder haar aan het snoer hoef te leggen. Ook verbaast het me dat ik haar voor van alles en nog wat gebruik. Of he nu games zijn, routeplanner, e-mail, whatsapp, internetten, etc.
Is dit dan een nadeel? :P