Specificaties 2.0-kanaals met 110W versterker - Bekijk alle specificaties

Sonos CONNECT:AMP Review

mooseman76 22 augustus 2014, 2.176 views

Sonos CONNECT:AMP

Goede versterker uit de sonos familie. Heeft een voldoende vermogen voor huis tuin en keuken toepassingen. Goed geluid, fijne bediening via de sonos controller app. Ook handig, de extra utp poort kan ik gebruiken om mijn niet draadloze internet televisie via het sonos netwerk van draadloos internet te voorzien.

Pluspunten

• Mooi design
  • Hoge gebruiksvriendelijkheid
  • Super eenvoudige installatie
  • Robuust apparaat
  • Delen sonos netwerk aan andere apparaten
  • Geluidskwaliteit
  • De sonos controller (app)

Minpunten

• Beperkte aansluitmogelijkheden andere bedraade apparaten
  • Wordt redelijk warm in idle/stand-by
  • Duur

Geluidskwaliteit Score: 4
Goede versterker uit de sonos familie. Heeft een voldoende vermogen voor huis tuin en keuken toepassingen. Goed geluid, fijne bediening via de sonos controller app. Ook handig, de extra netwerk poort kan ik gebruiken om mijn niet draadloze internet televisie via het sonos netwerk van draadloos internet te voorzien. Nadeel, apparaat is ook warm bij niet gebruik, dit duid volgens mij op onnodig stroomgebruik in idle stand. Ander nadeel vind ik de beperkte aansluit mogelijkheid van overige (analoge) apparatuur. Er is slechts één analoge ingang (cinch/tulp) en een aansluiting voor een subwoofer. Die laatste gebruik ik niet omdat ik een bose acoustimas 3 set gebruik die geen aparte sub aansluiting gebruikt. Wat levert de set dan wel? Geweldig geluid! Super eenvoudige bediening via de sonos controller. Eenvoudig streamen van muziek uit je i-tunes collectie, spotify of radiozenders, maar ook het inladen van je muziekbibliotheek die je op bijvoorbeeld je netwerk PC of NAS server hebt draaien. De geluidskwaliteit vind ik super, maar dat hangt uiteraard ook af van de aangesloten speakers. Als je de connect amp draadloos aan het internet wil hangen, heb je een sonos bridge nodig.
De instellingen van de versterker, of eigenlijk het systeem pas je aan via de sonos controller app.
De fotos betreffen screenshots van de sonos controller app.

Heb jij ook een Sonos CONNECT:AMP?

...hebben wij het over dezelfe versterker..? :?