Aerocool Touch-2000 Review

arhagoth 22 augustus 2014, 465 views

Aerocool Touch-2000

Leuke fancontroler voor leuk geld. Ziet er strak uit

Pluspunten

• Uitgebreide fancontroler
  • Ziet er strak en netjes uit
  • Extra usb poorten
  • Hoop instellingen
  • Alarm instelbaar
  • Temp. sensoren

Minpunten

• Sommige bijgevoegde accessoires ziet er goedkoop uit en of functioneren niet helemaal perfect

Features Score: 5
Kwaliteit Score: 3
Een leuke en strakke fancontroler.

Keuze:

Ik heb voor deze fancontroler gekozen omdat ik er sowieso een moest hebben aangezien en 6 fans in m'n kast zitten en het anders een straaljager is.
Deze controler heeft veel opties.
Hij oogt ook wel chique.
En het belangrijkste is dat me deur nu nog dicht past.

Opties:

Temperatuurmeters, werken/kloppen trouwens best goed.
Alarm instelbaar als je boven een bepaalde temp. komt gaat de controler piepen. ( schrok me eigen de 1e keer kapot )
Fans per 100 RPM regelbaar.
Touchscreen werkt vlekkeloos, typt niet een keer mis.
Usb poorten ( voor als je er meer dan 15 op je pc gebruikt )
E-sata poort
mic. en headset ingang

Over het algemeen vind ik het een fijne controler met redelijk wat opties.
zeker wel waar naar z'n geld

Bij vragen of reactie zie ik graag een berichtje.

Heb jij ook een Aerocool Touch-2000?

Hoeveel 4 pins en 3 pins voor fans zijn er? Ik heb namelijk 2 3 pins en 3 4 pins fans