Scythe Susanoo Review

TStick 20 augustus 2014, laatste update op 20 augustus 2014, 536 views

Scythe Susanoo

De Scythe Susanoo is een bijzondere High-end top down koeler met uitstekende koelprestaties. Door de forse afmeting en gewicht is hij waarschijnlijk niet voor iedere behuizing geschikt. De afwerking van het product is wat matig voor deze prijsklasse.

Pluspunten

• Uitstekende koelprestaties
  • Prima clearance & koeling DIMM slots
  • Bijgeleverde fancontroller voor 4 fans

Minpunten

• Gewicht
  • Afmetingen
  • Mechanische belasting moederbord in towerbehuizing
  • Heatpipes niet vernikkelt

Koelvermogen Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 3
Geluidsproductie (min) Score: 5
Deze koeler heb ik besteld omdat ik na wat meetwerk tot de conclusie kwam dat dit een (bijna) perfecte huwelijkskandidaat zou zijn voor mijn HF XB.

Ik heb de Susanoo geinstalleerd zonder de bijgeleverde ventilator: Ik gebruik de topfan van 200mm van de HAF XB (pull) om de warmte direct de case uit te werken, en dat gaat uitstekend. In deze setup gebruik ik de Susanoo dus eigenlijk passief.

Twee screens: full fan idle, en de tweede is full fan 20 minuten prime 95.

Ik zal later nog wat foto's plaatsen.

Heb jij ook een Scythe Susanoo?