Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting - Bekijk alle specificaties

Kensington Expert Mouse Optical Review

Wielke 19 augustus 2014, 317 views

Kensington Expert Mouse Optical

Gebruik deze trackball nu al ruim 4 jaar plusminus 8 uur per dag en wil geen andere meer.

Pluspunten

• Degelijke bouw
  • Scrollring is echt super handig
  • Te programmeren knoppen

Minpunten

• Verzamelt veel vuil onder de kogel
  • Polssteuntje laat gemakkelijk los
  • De prijs

Als systeembeheerder zit ik per dag toch een uurtje of 8 achter mijn bureau. Thuis gebruikte ik al trackballs (Genius/Logitech) maar op het werk had ik nog gewoon een muis aan de PC hangen. Op een gegeven moment moest ik een grote order de deur uit doen en daarbij wilde de leverancier me wel matsen met een gratis trackball; deze Kensington was mijn keuze.

Heb hem nu 4 jaar in bezit en hij bevalt gewoon nog super. Een lekker zware kogel waar je eens een flinke slinger aan kunt geven, de scrollring die echt super werkt.
De prijs is misschien wat aan de hoge kant maar heb nu al 4 jaar "fahrvergnügen" van dit product. Heb hem dan wel gratis gekregen maar zou hem zo kopen voor deze prijs!
Werkt nog zoals op de eerste dag, alleen van de linker muisknop is een laagje afgesleten.

Heb jij ook een Kensington Expert Mouse Optical?

Minpunten
Verzamelt veel vuil onder de kogel
Niet veel last van, ik moet de bal toch vaak schoonmaken, dan gaat het in een moeite door.

Polssteuntje laat gemakkelijk los
Ik heb hem met plakband aan de onderzijde vastgemaakt. (De palletjes waren afgebroken.)

En over de prijs kan ik kort zijn, hij is goedkoop! Ik heb op het moment dezelfde in gebruik, sinds kort na de introductie in 2008, dus al heel wat jaren. Nog niets (op die palletjes na) op aan te merken. Ik heb geloof ik 120 euro betaald, dus zit op 20 euro per jaar.
De voorlopers ervan heb ik ieder een jaar of 8 gebruikt dus de kosten liggen rond de 15 euro per jaar. Minder dan de meeste muizen kosten.

Absoluut een aanrader voor iedereen, zelfs voor gamers.
Als je het zo bekijkt is het inderdaad super voordelig!
Gamen gaat wel met een trackbal maar hou het dan wel bij de singleplayers. Online leg je snel het loodje.
Al oefen je je suf, een muis is nou eenmaal sneller en accurater.
Mooi dat jullie er zo tevreden mee zijn.