Asus PB287Q Zwart

Specificaties 28" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Asus PB287Q Zwart Review

mroffbeat 18 augustus 2014, laatste update op 18 augustus 2014, 958 views

Asus PB287Q Zwart

Zeer enthousiast over het product. Komend van een IPS 1080p heb ik lang getwijfeld over het bestellen van deze monitor. Na 3 dagen kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Pluspunten

• Mooie hoge resolutie voor een betaalbare prijs.
  • Veel instel mogelijkheden
  • Uiterst scherp beeld

Minpunten

• zeer slecht geluid (interne speakers)
  • instellingen veranderen lastig met de knoppen aan de achterkant

Geen spijt van deze beslissing, Het zou een 24" ips 2K zijn of deze asus 27" 4K.
Onwijs veel ruimte om mijn Unity 3d en Photoshop activiteiten op los te laten.

Heb jij ook een Asus PB287Q Zwart?