Specificaties Socket 1150 met Intel Z87 chipset - Bekijk alle specificaties

MSI Z87-G45 Gaming Review

TheChrive 15 augustus 2014, laatste update op 15 augustus 2014, 304 views

MSI Z87-G45 Gaming

Dit moederbord levert erg veel voor zijn prijs. Je hebt veel mogelijk heden bij de 'bios". Ook is de bouw kwaliteit goed en hij is goed afgewerkt.

Pluspunten

• Goede kwaliteit / veel mogelijkheden / je kunt 2 grafische kaarten erop aansluiten / mooi kleurenthema / ik heb m al een jaar en ik heb er nog geen problemen mee gehad / je hebt veel voor de prijs / het realtek geluid programma van MSI is erg handig als je een 5.1 headset hebt

Minpunten

• Je hebt niks aan de cd die ze dr bij hebben geleverd / Hij was iets mooier als er kappen over alle "lelijke" stukken waren

Layout Score: 4
Ik heb dit moederbord al ongeveer een jaar, en ik ben nu nog steeds blij dat ik deze heb gekozen. Het is gewoon een fijn moederbord om mee te werken.

Een half jaar later heb ik een nieuwe CPU koeler erbij gekocht, geen probleem voor moederbord. Je kunt zelfs alle fans, en de snelheid van de pomp (Corsair h105) ermee bepalen!

De bios is kinderlijk makkelijk om te bedienen, je kunt je CPU overclocken met een muisklik op de "OC Genie" knop. (eerst jezelf over overclocken informeren!)

Gewoon een top moederbord voor zijn prijs! Een aanrader dus!

Heb jij ook een MSI Z87-G45 Gaming?