Steelseries Apex Raw (Qwerty) Review
Prima toetsenbord die zijn geld waard is. Goede drivers aanwezig waar je alles kan instellen. Verlichting van de toetsen zijn "on the fly" aan te passen i.c.m. de steelseries toets. (plus andere functies zijn hiermee ook aan of uit te zetten)
Pluspunten
Mooie vormgeving. Niet teveel poespas aanwezig. Rubberen voetjes makkelijk aan te passen. Prima voor gamen.
Minpunten
Voor veelvuldig typen is dit toetsenbord minder goed te gebruiken (maar dat kan ook aan mij liggen). Ik heb het idee dat ik met typen de toetsen harder moet indrukken dan andere toetsenborden. De spatietoets maar een meer "klik" geluid dan de andere toetsen.
Eindoordeel
Schrijf ten minste 100 woorden. Als je dat te lang vindt, schrijf dan alleen wat bij 'Korte toelichting'.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Steelseries Apex Raw (Qwerty)?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (4)
Lees eens een review van Fouritain of Opinion voor een goed voorbeeld en inspiratie voor je eigen review.
Toch bedankt voor de moeite die je erin gestoken hebt.
Toch bedankt voor de moeite die je erin gestoken hebt.
Voor een paar tientjes meer heb je de Apex, die er heel wat gelikter uitziet.
Vind de Raw ook mooi hoor
.
Vind de Raw ook mooi hoor
Allereerst bedankt voor de reply's op mijn (eerste) review. Ik heb deze ook in een korte tijd geschreven. Ik zal de review een dezer dagen aanpassen naar een uitgebreidere en een meer complete versie.
Kun je svp iig iets meer tekst neerzetten bij de korte toelichting?
Dit is wel erg dramatisch zo
Dit is wel erg dramatisch zo
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_exif()/u/146978/Kirby_run_anim.gif?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/258216/TweakCV.jpg?f=community)